Pizza och Lov!

Har percis käkat pizza viket smakace jävligt bra:D En bra start på lovet där ;)
Nu är det bara att planera vad som ska hända resten av lovet.. Hoppas man hittar på nåt kul, det är bara att slå en pling för jag komme rsäker sitta hemma i soffan och ruttna..

Tråkigt väder har det varit idag, allting ser så fult ut.. Al snö är typ brun och det rinner slask och bara grått.. Kul kul..

Och sen så hittade jag inget till mig själv i stan :( Jag som verkligen ville ha en spetströjja och en bystier, men icke sa nicke.. Få se om man pallar sig in till stan på lovet kanske, för då kan man ju vara där hela dagen istälet för att hinna med så mycket som möjligt på typ 1½ timme XD

Snart blire att göra lite situps och stå på balansbräda, för jag hatar mina ben !!!!!!!!!!!!!!! Gör s¨jävla ont så fort man örjar springa eller går för fort!!:(

/ vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0