Ingen rubrik

jaha då var snart en till dag avklarad.
Efter skolan åkte jag med Jeanette till gallerian för att  kolla om ett par skor jag hittade i paris fanns på foot locker. Men så klart så fanns alla modeller förutom dem!!
Som tur var hade jag gått in i en anna skobutik innan, med 50% rabatt och hitta ett par as snygga som jag köpte ist:D
Nu har jag precis ätit en good ost och skinkpaj och ska snart ner och träna=) Happyface:D


Ett par coola nya skor från DNA

En dagens:P
Lite konstig pose men men ;) hahaha

Kommentarer
Postat av: Gauteadine

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2012-01-13 @ 13:23:14
URL: http://gauteadine.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0