Söndag!

Nu är jag hemma från Västeås, eller ag kom hem för några timma sedan.
Lördagens täning va sjukt kul fast sjukt jobbig. Ha träningsvärk i hela kroppen-.-
Imogon böjar skolan och nytt schema!!! vilket suger. Slutar 5 två gånger i veckan!!!! Så jag komme missa möjan av min träning varje torsdag!! Så jävla pissigt.
Blir nog Tv tittande resten av kvällen eftersom jag är så trött, och jag hoppas kunna sova tidigt med tanke på att denna nattens sömn inte var något vidare på en pungterad madrass!! Vaknade med yggen i golvet och benen i luften:O
Ska bli skönt att få sova i sin egen säng:)
Bilder fån helgen kommer senare eftersom jag inte orkar fixa med dem nu!
/Vicky

Kommentarer
Postat av: Jeeenny

Hahahahha Vicky du bör öva på att trycka ner tangenterna ordentligt ;) men helgen var gryyym :D

2010-01-18 @ 13:16:04
Postat av: Vicky

hahahahahahahah ja det kanske jag borde, jag kollar inte ens igenom innan jag lägger upp:P men sak samma du fattade ju?;)

2010-01-18 @ 15:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0