Its not easy!

Sitte på golvet och funderar om bagagen är rätt packade! haha
Är lite svårt att packa eftersom jag kan ta ed hur mycket jag vill till italien! (eftersom vi åker husbil) Men jag kan bara ta med tio kg hem inklusive dator (eftersom jag flyger hem) Sen måste jag ju få med allt det jag vill ha till spanien eftersom jag åker dit fyra dagar efter hemkomsten från italien! Sjukt svårt.. väskan väger prick 10 kg nu och jag ska lämna kvar massaor! Varför måste datorn väga så mycket?? -.-

tror iaf att jag är klar nu! Har en väka som ska med hem och en väska som länas i italien :(

Ikväll bär det iaf av till göteborg, där vi ska kolla på johan som spelar handboll! Sedan åker vi förhoppningsvis mot italien på lördag! :D Komme väl fram dit på måndag eller nåt?
Ska ladda med filmer! några bra förslag??
Nu blir det lunch! :D God musli med yougurt! :D mumma!
Later/ Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0