Tjingeling!

Har varit en lång, blöt och kall dag! Men det har varit kul med!
Åkte in till grönan vid 2, hade kamera rep och sedan genrep och lite filmning plus live sändning!
Gick med en flagga och stod bakom anna bergendahl (stavning) som framförde sin nya låt för första gången!
Måste säga attt det var länge sedan jag frös som jag gjorde idag! Shorts och t- shirt i spöregn och blåst är inte det bästa! Men vad gör mn inte för attt få vara med på Tv!
Måste tacka Ellinor so fixade att jag fick vara med! Stort tack! :D
Känndes lite coolt sådär att glida runt där med ett VIP kort ängades runt halsen, gå före i kön till berg och dahlnanan för att bli filmade till tv ! haha Kortet funkade även som åkkort, men det ända som hannss med var en tur av poppexpressen!  pga regn och inspelning! :P
Nu återstår bara att kolla på reprisen som går imorgon 11:40 på kanal 4, eftersom jag vill se hur det såg ut ;) haha

Nu blire sovtajm!
Eller det blir nog lite läsning ur boken : Babbeldrottningen i New York!
/ Vicky

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är kul med Gröna Lund. =)

2010-07-26 @ 00:08:25
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0