Underbart!

Sitter och kollar på ett collage jag gjorde typ föra veckan!
Lyssnar på Ave maria - beyonce samtidigt!
Man blir så himla glad av att titta på det, man är så glad att ha en så underbar vän!
Även fast vi bara känt varandra i 1½ år käns det som en evighet!
Jag är så glad att jag har dig! <3





Och snart Fyller min älskade storsnorre 18!!!!!! Wieee, Har komit på bästa presenten =)
Har även upptäckt at jag har tok för några bilder på oss!
Så jag ska dra ut henne och ta massaor med bilder så att vi också kan få ett fint collage .:D


Puss / Vicky

Kommentarer
Postat av: jeeeeeeeeeeenny :D

sötan <3

2010-07-06 @ 15:03:00
Postat av: Vicky

Hihi.. jag kom på mi själv hur jag satt och log när jag kollade på bilderna :D haha

Du är underbar :D

2010-07-06 @ 17:02:19
Postat av: Mypills

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-05-18 @ 15:10:35
URL: http://mypills.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0