Varför måste man ha rubrik?

Ska man dra på ett inlägg idag med??
För sen blir det inte några på några dagar! Eftersom jag drar till italien imorgn! (Y) Eller ja åker till göteborg imorgon, sedan åker vi lördag eller söndag! Det kommer att bli tjockt med najs! :D
Idag har inte varit någon speciell dag iaf, åkte ner en tripp till centrum och köpte fyra böcker, jordgubar och en bikini överdel till mamma som verkade vara lite nere idag!
Böckerna jag köpte var :
Trasig - Shy Keenan
Vår lilla hemlighet - Toni Maguire
Sista sommmaren med dig - Ann Brashares
Babbeldrottningen i New Yourk - Meg Cabot
Hoppas på at dem är bra! Någon som läst dem?

Har även vaxat mig för resan!
Det känna alltid  bra efter! hahah
Snart blir det att träffa sofia, blir väl antagligen film =) Mys mys! Var länge sedan vi umgicks bara vi två!
Man kan ju säga att vi i princip var varje dag för några år sedan! Minnen man aldrig glömmer! hahaha


Nu ska jag se om den lilla filluren är klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0