Måndag!

Godmorgon!
Det ordet gillae jag inte just n, skulle hellre ligga i sängen och sova..Är grymt trött och orkar inte göra nåt. Funderade nästan på att stanna hemma för att jag mådde lite dåligt men så blev det inte.
Nu ligger man påklädd och klar i soffan och försöker hålla ögonen öppna!
Indag blire som sagt mycket dans, som det blir varje måndag. Tre danslektionen väntar, och jag är inte alls lika taggad som jag var igårkväll:/

Jag måste även säga att jag är grymt stolt över mig själv. Ni kommer tycka att det låter lite, men för mig är det mycket. Jag har inte ätat kakor eller godis på en vecka! Och igår satt jag till och med och höll i en godispåse i 4h ch hade kakor som passerade näsan, men jag åt inte! ¨:O Men snacka om att man var sugen!!
Jag måste fanemej vinna över Therese!!
Om det är någon som inte evt så har vi ett vad om vem som klarar sig längst fram till påsk;)
Så nu är det bara 4 dagar kvar tills man får smaka av påskägget man fick av farmor igår, får väl se hur det går ;)
 Nu blire att promenera till tåget... eler jag tar nog bussen XD puss/ Vicky

BreakAway som var sjukt bra igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0