Härlig helg !

Nu känner jag att jag haft lite dålig uppdatering. Men jag har varken orkat eller haft tid. Har spenderat helgen med erica och massa andra för det mästa. Bästa helgen på länge! Orkar inte beskriva allt så ni får nöjja er m,ed att den var grymt bra!
Idag blire dans, får sluta en timma tidigare, så erica möter upp mig vid stationen med cykel och pasta sallad så blire ner till futurum och dansa lite innan dans lektionen börjar.

Jag fick just reda på att jag har engelska nationelle imorgon klockan 8!!!! När jag egentligen börkar 1!! Det förstörde ju allt bra med morgondagen typ! Så sen kommer man ha  typ 2 timmar håltimme och inte göra någonting på!!! Morrr

Orkar faktiosk inte skriva så mycket mer nu heller så bye bye / Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0