Mammas dag!!!

Idag är det mammas dag!! Grattis! till världens bästa mamma!!!!!!!!! Älskar henne otrloligt!!
Väckte henne vid kvart över sex med fransk sång och en tårtat bakad a la vicky igårkväll! Sen har man varit i skolan och pinats och nu har man ätit alldelse för mycket tårta!!! Av mig fick hon ett presentkort på scrapbooking grejjer, och av farmor och farfar en elvisp! Riktigt bra investering om jag får säga, eftersom jag fick vispa grädde i 15 minuter för hand igår! Snacka om att få ont i armen på kort tid! hahah
Men snart är denna dag över, men  hon kommer fortsätta att vara världens bästa mamma!!!

Åkte förbi färghandeln idag, och hitta västa snygga tapeten! Spvart med lila mönster!! Nu har jag lust att göra om hela mitt rum, tapetsera fondvägg och måla mina väggar svarta! sen vet jag inte... haha men nytt hoppas jag på, om ett tag iaf, kanske önskar mig tapeter i julklapp! :D hahaha

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på , är lite pysselsugen, men ja orkar nog inte dra fram nåt! :/ haha
Later/ Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0