Min dag har varit bra!

Idag har varit en bra dag!
Pappa kom och hämtade mig vid tio, åkte till lidingö och kollade på johan som spelade handboll. Åkte till kista och kollade vilken film jag och pappa skulle se på bio och fick med mig ett par jeans hem! Åkte hem till pappa och bakade muffins med cremchees frosting! Åkte tillbaka till kista och kollade på grown ups med pappa! Riktigt rolig film och mysigt var det! Är inte så ofta man spenderar nästan en hel dag själv med pappa!
Åkte hem och hade en taggad träning! Gick bra också!! :D
Nu ska jag langa iväg et sms till bästaste jenny!! :D

 fick nyss ett sms om att jag har sovmorgon imorgon!! skönt!! Dock lite tråkigt eftersom  det är modernt jag missar :/ Men men man får sova lite längre :D haha
godnatt!


Hoppas du mår bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0