Panik,panik,panik,panik!!

Haft en ganska trevlig dag idag!
Gick ner lite tidigare till tåget och hämtade en bok som linda hade lånat åt mig! Tacktack!
Tog tåget in till stan och träffade söta ellinor! Satt på espresso house eller hur det stavas i en och en halv timme och drack världens godaste choklad och delade en brownie med ellli! :D Riktigt trevligt ! Måste göras om! :) Det roligaste var ju att när vi träffades insåg vi att vi var klädda exagt lika XD hahaha Svarta byxor/leggins, en svart vit randig tröjja, svart halsduk och en svart skinnjacka!! hahaha riktigt kul var det! XD
Sen blev det dans vilket också var riktigt kul! Sen blev det bara tråk i skolan! Kom hem vid kvart i 7, tänkte sätta mig och plugga, mne jag har inte börjat än så det är ingen idee! Gjorde en annan rolig sak ist ;) haha

kom på en sak jag vill göra i hegen, och det är att kolla på massa gamla band från när mna var liten .) Det är alltid lika kul att kolla på!! :D


Måste säga tack än en gång till emelie som har fixat min design :D

hmm. det var når jag tänkte säga men kommer inte på vad det är XD
Imorgon blir en lång dag!! så sängen nu!!
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0