Vissa timmar är bättre än andra!

har haft en riktigt skön dag, och tror att hela veckan kommer bli detsamma! Bara dans idag och sluta tidigt! Underbart! Dock är morgondagen lång, emn den består av två danslektioner, elngelska och film! På torsdag blir det att kolla på svansjön på operan och sluta tidigt! :D wohoo!! Sen på fredag!!!! Då bär det av till la france!! :D Längtar sjukt mycket!!!!

Snart ska jag åka ner till dansen, och jag har bestämt mig för att jag ska bli sjukt svettig även fast jag egentlligen inte behöver!! Men nu har den där äcklaig tanken kommit tillbaka!! Men det är ju bara för att jag har propat i mig saker hela helgen!!! bläääblääblää... Har bara lust att dra bort vissa delar och bränna upp dem så att jag aldrig mer slipper se dem! Men det gå ju inte riktigt! Och det är ju mitt egna fel att det blir som det blir!!!!

Ne nu ska jag bli glad igen, eller jag e glad måste bara få tankarna på viktigare saker, så som matte?? hahaha det orlar jag inte, så nu tänker jag åka ner och börja på mitt solo!!!
Adjö!


En bild, där ag hade i upgift att framföra lågstatus!
Blev väl sådär! Men jag går ju inte foto, så det är ju tur! haha

Kommentarer
Postat av: Ellie

Bort bort bort med tankarna!!! Du är vacker på alla sätt! :)

2010-09-27 @ 22:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0