Dammtussarna är änglarnas morgontofflor..

Idag har varit en bra dag. Har ätit alldelse för mycket godis, och umgåtts med söta matilda! Började dagen med att leta påskägg i trädgården! Åt lite (mycket) av godiset. Sen bled det ut å fota! Tog väl ca 400 bilder.. haha Men det krävs ju ganska många om man vill ha nån som är bra. Kul hade vi iaf! Det bev god mat, och träning på sats. Cykel i en timme. Fy faan vad svetten rann. Mysigt. Tog bilen hem och hade lite party i den innan vi steg ur! Det gillas! haha Nu är jag sugen på att scrappa alla bilder man har tagit. Får väl ta och beställa dem så fort som möjligt (när jag orkar) hihi. Imorgon väntas kanske mer träning, sen måste jag leta sommarjobb! Jag måste ju ha pengar!!!!!






Det funkar tydligen inte att lägga upp fler just nu..

Kommentarer
Postat av: pau

^ÅHHH sommriga bilder :)

2011-04-25 @ 19:59:48
URL: http://mytimeisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0