I can't feel...

Jag älskar sovmorgon! Man hinner göra så mycket innan man drar sig mot skolan!
Idag blir en dag utan danskläder haha inte så vanligt.  Och ikväll blir det pannkakor och lite svenska plugg! Älskar pannkakor. Nu börjar det snart bli dax att fixa käk.. hmm.. ingen aning om vad jag ska laga?

På fredag blir det att kolla på Revoked i Uppsala! Var länge sen man såg dem live! Ska bli kul!! Behöver dock någon/några som följer med!! Efterråt så var jag sjukt sugen på att följa med på crosstävling... men det blir nog inget Trååk..
Tjongtjong!



Ser ut typ såhär idag!
Jag älskar min nya väst! :D hihi


Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag vill se dom

2011-04-13 @ 11:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0