Music is what feelings sounds like!

Bestämde mig i morse för att scrappa en liten låda. Blev inspirerad av ett citat! "Music is what feelings sounds like" Så det blev lite noter och så! Dock vet jag inte vad jag ska ha den till? Skulle vilja scrappa massa lådor, men sen ligger dem bara någon stans för att jag inte vet vad jags ska ha dem till! Har kommit på att man kan sälja dem för att tjäna lite pengar, men till vem?? Vem vill öpa mina lådor liksom?? hahah
Aja nu suktar mamma mig med mat, så jag ska gå och rosta lite mackor! :) bye





Så om det är någon som har små grejjer dem inte vet vad dem ska göra av, så får man järna köpa en liten låda, och ge mig lite tidsfördriv! :) hihi

Juste GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Var hittar man sånnadär scrap-grejer :O jag vill också :P

2011-06-03 @ 12:50:25
URL: http://freakinhilarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0