Try untill you got it!

Såå himla skönt med lov och sol! Ja vad har man gjot hittills på lovet?? Ingenting som jag skulle ha gjort iaf! Tror faktiskt att jag ska leta fram matteboken idag och känna mig lite duktig. Någonting jag kommer ha gjort den här veckan är iaf att träna!  I lördags blev det zumba, söndag: Shape, Måndag : Dans Aerobics, Idga blir det träning i märsta och imorgon är det cykling bokad!! Har ett sånt här fint en veckaskort på sats så man måste ju passa på! :) Efter dagens träning i Märsta kommer Matilda hit och gör nåt galet. För imorgon ska det gömmas och letas påsk ägg! :D hihi  Förhoppningsvis blir det sol, så kanske en lite picknick också? :)
Jag älskar lov!!



Förra gången matilda visade sig i Bålsta blev det knäcka ägg i pannan till en kaka som inte blev så lyckad! (Y)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Märsta .. My hoods ;) haha tänk om du tränar med min mamma hahahah!

2011-04-20 @ 16:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0