Vad vill jag uppnå i mitt liv?

Jag vill vara ledig. Jag vill åka utomlands. Jag vill vara bäst på att dansa. Jag vill vara sten  rik. Jag vill göra om mitt rum, med massa fina nya saker och andra färger. Jag vill kunna göra massa saker som jag aldrig kommer lära mig. Jag vill vara bäst på allt. Jag vill ..ja listen akn göras lång! Finns så sjukt mycket saker man vill ska hända eller vill kunna! Vissa saker är ju enklare att än andra..
Undra var dessa tankar kom ifrån? aja Nu ligger jag iaf skönt i min säng och tänkte snart sova. Ja jag vill sova! Snart vill jag det iaf! Nu är det bara två lektionsdagar kvar i skolan på denna vecka1 Soft. Fast ändå inte när man vet vte vad som MÅSTE göras! Åh ne nu orkar jag inte komma in på måsten. Det blir sova ist! Svejjs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0