14/2

Ja då var det slut på denna dag! Alla hjärtans dag! ahha Är ju egentligen inte når speciell men jaa :)
Slutade vid lunch för att ta mig till sjukgymnasten där jag fick ännu fler övningar, och blev tillsagd att inte hoppas så mycket trampett! Kul? NEJ!! Aja man får väl hoppas att det blir bra! Stannade på ica och köpte, tre vaniljhjärtan tilla mig mamma och kevin, och en gelehjärte ask till mina dansare! :)
Så denna dag har varit ganska skön! Längtar inte tills imorgon, då det är en fullpackad dag, som börjar med balett!! Fast vi ska ha dans utvecklingssamtal så det ska bli kul att höra vad man behöver tänka på och såå!! :)
Ska försöka lägga ig tidigt, det gick ju inte så bra igår.. haha

Den andra ligger djupt begraven med dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0