smile even though it hurts!

Är det inte det ena så är det något annat! När benhinneinflamationen börjar gå bort efter ala dessa övningar, så ska rygenkrångla, sen så bestämmer sig axeln att den inte vill ammarbeta till hunda och fötterna viker sig!! Kan inte kroppen bara hjälpa mig att göra det jag älskar?? Bläää... men aja det är väl bara att stå ut med det och kötta lite extra! haha det är ju inte så mycket kvar på terminen nu. Sen har jag räknat ut att jag kommer ha 7 danslektioner i veckan nästa termin! Sweet! + att jag vil gå på poledancing... on man nu hinner med det... haha
Men det är långt kvar, framtiden tar jag som den kommer!
Nu blir det sängen och slut på klagandet! :P hahahahhahaahah


Leave your thoughts and fly for a moment!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0