Leeeeediig! Typ!

Feeet soft att vara hemma idag! Har projektdag vilket betyder att vi ska jobba med våra projektarbeten hemma och har inge andra lektioner! Så nu har jag skrivit ett fint litet brev som jag har skickat till några koreografer!
Nu sittter jag i soffan och väntar på att vaxet ska svalna så att man kan vaxa sig lite! haha Har huvudvärk också vilket är mindre skönt! Jga hade ju även tänkt att jag skulle ta och fota lite ute idag.. men så började det regna och jag orkar inte fota i regnet!
Om en vecka och typ 2 dagar bär det av till la france! Blir där över helgen och någon dag till! Ska bli skönt och kul! Anledningen till att vi åker är för att det är en minnnes seremoni för mormor. Mindre roligt. Men ska bli kul att träffa släkten och mina fina kusiner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0