2012

Ännu ett år har gått! Har inte varit mitt bästa år direkt! Bara förändringar! Jag hatar förändringar. Men nu är det nya tag för 2012 är mitt år! wooopwoop! Nyårsafton blev inte alls som väntar men den blev bra iaf! Åkte hem till papsen på middag, åkte sedan hem till matilda och fixade oss där. fick skjuts till trångsund där det blev fest och kolla på nyårsraketer! Bestämde mig för att gå till tåget och ta mig till bålsta. Efter en timme på tåget träffa jag dannie och drog på efterfest! Hur mycket kan man hina på ett årsbyte?? jo väldigt mycket! Så jag är nöjd och glad efterssom 2012 har börjat ochy det kommer bli ett grymt år!



Och det här med nyårslöften. Är inte så mycket för det.. men jag har ett iaf!
Kötta på dansen! Hitta viljan att satsa hela vägen!

BYEBYE 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0