13/12

Hallå! Förlåt för dålig uppdatering. Har haft så mycket att göra hela helgen och varit väldigt trött. Men jag tänkte berätta lite snabbt vad jag har haft för mig:D
I fredags så var det min födelsedag, den var helt underbar. Först i skolan titta vi på licia och byggde pepparkakushus:D
Sedan på kvällen kom massa folk och firade mig. Åt lite mat, spel lite spel kolla film och åt tråta. Väldigt mysigt. TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR KVÄLL!!:D
I lördags var det släkten som kom över en stund,åt lite taimat och tårta , mysigt det med. Kom även en bit på vägen till att köpa en bärbar dator:D
Och idag så har mamma och jag varit och handlat de sista julklpparna till frankrike, och JAG HAR JÖRT BIL!!!!!!!!!!!!!!!!! hahh DET VAR SKIT KUL:D( och det suger at jag inte får göra det i frankrike!)
Ja och nu sitter jag här och är helt död, så jäkla trött, och jag har träning om 1h kommr aldrig orka -.-
Men det är ju sista träningen för terminen och dt kan man ju inte missa:O
Nästa vecka är det då dags för alla skolföreställningarna. Har bara 2 vanliga lektioner på hela veckan, så underbart!!:D
Dans, Dans ,Dans hela veckan:D
Och på lördag bär det av till Frankrike!!!!!!!!!!!!!!!!:D
Later/ vicky
( bilder från helgen kommer sen, när jag orkat ladda upp dem;)
Jul för två år sedan:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0