Juluppvisning!

Ja då är det dax för årets juluppvisning:)
Gud vad jag älskar att skämma ut mig. Det är s himla kul att få gör sig så ful som möjligt och bara larva rut XD
Här kommer några finna exempel på vad jag ska vara:):
- Brandman ( grymt cool dans)
- Bonde ( ska mjölka nissybissy och gympa jenny som ska föreställa en ko XD)
- Julgran
- En grön larv
-Tärna
-Tjuv
(bilder kommer)

Dagen:
Bärjade skokan klockan 1 och fick sällskap av linsia, fia och lisa på tåget :)
Hade matteprom som jag faktiskt blev rätt näjd med :) Och sen fic jag tillbaka mitt gamla matteprov i % som jag fick VG+ på , så himla stolt :D
Sen blidde det dans och massage på idrotten. Så himla skönt med benmassage.
Åkte till stan en snabbis med Elvira och Matilda. Gick och kolla lite på julklappar men slutade med en hamburgare på donken XD
Tog tåget hem där jag fick sällskap av Elin och Vikan, mycket trevligt.
Sen har jag bara slappat packat alla kläder till i morgon och kollat på Twilight på Franska.:)
Snacka om att den var mycket sämre på Franska det blev inte alls samma känsla, helt andra röster. De förstör ju ALLT!:o
Ne nu ska jag ta och lägga mig, eftersom jag måste upp klockan 8 i morgon och fixa julgransdräkt :)( ska även försöka hålla mig till lindas deal, att blogga en gång om dagen i en månad. Saft o bullar vill man inte ji inte missa!
Bjuder på en Bild från Spanien i somras med mig och min kusin:)
Gud vad jag vill tillbaka!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Twilight på franska!! :O kan inte tänka mig det ens :O haha

Charmig bild!!

2009-12-05 @ 13:54:52
URL: http://pauuee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0