New Moon!!

Var i kista och shoppade och kollade på New moon igår och  måste säga att den var så GRYMT BRAAAAAAA!!!!!
Fy vad man bara älskar den!!! Kan inte vänta på att trean kommer ut. Mmåste vänta ända till i sommar:O
Åkte direkt till Kista efter skolan, så jag hade ju ett tag på mig att kika runt i alla affärer eftersom jag slutade 4 och filmen börja inte förens 9. Hittade en supersnygg jacka från JC som självklart ska vara slut i min storlek!! Blev så jädrans arg.. Och dess utom så glömde jag att köpa ett par skor som jag lagt undan -.- Hur lyckat kan det bli?? Men jag hittade iallafall en kjol, halsband och en t-shirt:) Lägger upp bilder lite senare;)

Under dagen har jag inte gjort speciellt mycket, varit och handlat lite mat och gjort ett grattis kort. Tog även en långpromenad med Linda, vilket var väldigt skön. Och det behövdes eftersom jag bara proppat i mig godis hela dagen!!( JAG ÄLSKAR GODIS!!:D)
Jag får väl se vad som händer i morgon, städning och träning är ialafall inplanderat:P
 / Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0