21:13

Hemma från en lång dag med massa träning ! :D Det blev att köra massa dubbelskruvar och en del blev faktiskt ruktigt bra, så jag är nöjd (Y) Lite blaj blev det också..när man är trött ch har tränat i flera timmar så blire som det blir.. Lekte apor fram till trampetten och körde apmoves? hahah sånt händer ;)
Nu har jag iallfall ätit upp en riktigt god sallad som bestod av ,tomat,gurka,majs,avokado,förn ,salladsblad,brie ost och lite hallonvinäger (Y) tumme upp för det.
Ska nog snart hoppa in i dushen känner mig ganska äcklig. Sen blire fotbad och cheeskake med favorit indianen Jenso :D Hon gör mig alltid så glad:D Älskar dig !

Bjuder på en bild och et videoklipp från dagen ;)


Linda tycke rom att ta på mig :O

Jensan ber eller nåt i luften ?? haha

Jag kör en dubbelskruv (Y) haha

Nu blire duschen ;) Later Vicky

Kommentarer
Postat av: lindis

hahaha klart jag gillar att ta på dig ´;) hahah

2010-04-11 @ 17:47:33
Postat av: Vicky

hahaha me liky ;)

2010-04-11 @ 20:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0