I can't blame no one else, for feeling tihs way!

Loooooovv!!!!! Underbart!!
Kom hem från stan för ca 1h sedan. Hittade inte så mycket, endast ett linne och nån annan grej.
Imorse tänkte jag att jag skulle cykla för första gången i år och det gick ju bra... tänkte jag att då kan ja ju åka lite senare, så jag väntade sisådär 5-10 min och sedan satt jag mig på cykeln och upptäckte att jag inte hade punka-.- Lite lite luft fanns kvart och eftersom jag inte längre hade tid att gå eller hinna med bussen så fick jag cykla i allafall... sjukt jobbigt var det!
Sen var jag ju förstås tvungen att cykla hem med punka också XD
Får se till att fråga farfar om han vill hjälpa mig att pumpa den lite och foxa bromsarna som knappt funka...

Ikväll har jag ingen aning vad jag ska hitta på, det är ju lov så man kan ju göra vad som helst, men jag har inte kommit på nåt än..;/

Imorgon blire i allafall att åka till IKEA och stinsen med mami. Ska köpa en dator väska och kanske försöka hitta nåt fint till rummet. Nu när det börjar bli vår måste man ju städa bort vintern och köpa massa nyt som man kan byta ut =)
Later/ Vicky

Köpte denna lilla grejen på Gina.. Vet inte ritigt vad jag ska ha den till men den var så fin.. Kanske kan man ha den i håret? På nåt klädesplagg? Några förslag någon??

Och ett vanligt linne från Gina.. Och linnet som jag köpte ist för väskan på Lindex..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0