It's better in the morning, but it looks the same at night!

Ännu en ny dag!
Hade tänkt att åka in lite tidigare till stan idag, så att jag hinner byta skorna :D Hoppas verkligen att de kommer finas min storlek för jag vill verkligen ha dem!! Röda converse altså ;)
Ska även hålla ett argumenterande tal på Svenskan idag så jag hoppas verkligen att det går bra också!
Ikväll blire träning! :D Känns som att det var evigheter sen vi tränade! :O Tror att vi kommer träna inför uppvisningen som är nu på Lördag! Kul kul. Jag älskar att fjanta till mig och skämma ut mig uppvisningar (Y) hahahha.

Har inte riktigt bestämt mig heller om man ska gå eller cykla ner till tåget?? hmm för omman cyklar så måste man ju cykla upp för backen när man kommer hem och kommer bi trätt i benen till träningen. men det går ju så mycket fortare än att gå .... aja det återstår att se;)
Nu blire att läsa på talet lite så jag vet vad jag ska stå och babbla om!
Enjoy the day/ Vicky

Kom igen, kan det inte bli lite varmare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0