Propp!!

Sitter på golvet i vardagsummet och  chillar frmaför tv:n (Y)
Har varir på prommis och lagat mat idag. Skit skönt att vara ute, det var så helt underbart väder :O Var ute i nästan två timmar =) och massa bilder blev det :D Ingen promenad slår indian promenad ;)
Till mat laga jag, kuckling med mozarrela och potatisklyftor och en fränig sallad. Super gott! Credit till mig :D
Och sen var den dagen slut!
Och som sagt så sitter jag här och chillar på golvet..
Imorgon har man ingep planerat heller tror jag, isf har jag glömt bort det XD
Kanske börjar skriva lite på mitt tal?? Som ska hansla om att vi slänger så mycket mat  haha..

Får se om man kanske ska kolla på new moon??
Later / Vicky

Kollage från dagens prommis (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0