Sista dagen på ett ganska så skönt påsk lov!

Godmorgon folk. Gick upp för ca 1h och 30 minuter sedan. Det blev ändrade planer igår, åkte hem till jenny istället och kollade på filmen som mamsen hade filmat i västerås. Sedan kom linda och sofia och chillade galet med oss i soffan och det slutade med att alla låg och sov. Vaknade vid typ halv två och tänkte att det skulle vara underbart skönt att lägga sig i sin egen säng, så då blev det att åka hem. Men det  var mycket mysigt iallafall ;)

Idag vet jag inte ens vart jag ska börja, har tusen saker jag MÅSTE göra, men inte vill göra! Så som dammsuga, göra läxor mm. Har lust att bara glida runt i huset och lyssna på musik.. men nenj nej jag ska ju hålla tal på fredag och har bara skrivit två rader så jag jag måste ju skriva det -.-

Imorgon blire back t reality, börja tänka på alla hemska läxor och stress igen. Men det ska bli underbart kul att träffa alla igen, har inte träffat någon från klassen på hela lovet:/ lite tråkigt faktiskt. men ibland så måste man väl jobba ihop lite pengar.

Verkar som at det kan bli ganska skänt väder idag. Solen skiner lite då och då, snön är för det mesta borta och termometern visar 6 grader. Hoppas på lite varmare, så kanske man kan gå ut på en prommis eller nåt.

För exagt ett år sedan igår, var jag och jensan på picknick och en mysig promenad, grillade korv och låg ute i tjocktröjjor hela kvällen. Hur mysigt som helst!





Ett år sedan! Underbar dag med bäste vän :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0