Fredag den 13!

Solen lyser och det är sjukt skönt ute!
Känns bra att man var borda de veckorna det var dåligt väder här och så blir det fint när man kommer hem!
Har städat i princip hela mitt rum på morgonen idag! Sedan blev det en promenad med mamma och handla, och nu ska jag snart ner till hallen för att komma på lite fristående!
Imorgon bär det av mot stan för att träffa sötaste matilda och ta en sväng förbi the voice :)


Såhär ser jag ut idag, när jag ska ner och dansa! :)

Och såhär för någon dag sen när det var dans också :P
Later/ Vicky

Kommentarer
Postat av: Ilyasastrid

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-04-09 @ 14:01:41
URL: http://ilyasastrid.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0