Ibland har man bara lust att minska på luften för vissa!

Back home! haha
Har inte varit länge speciellt länge, men det känns alltd som om man har det när man åker på cross!
Jag älskar at åka på cross!!
Kevin körde skit bra verkligen! låg 2 hela första och tog starten och ledde i andra!!!
Sen ska det ju självklart finnas sånna som ska komma och förstöa den glädjen man har när han håller på att få ett wildcard till sm! ( de fem första får ett) !! Faan vad arg jag blev! Jag och pappa stod och skrek i depån att vi skulle mörda den jävlen!!! Gick hela dagen och bara ville strypa dem!!! hahaha
Men men det var mysigt att åka bil fram och tillbaka i 8 timmar! haha 4 timmar dit och 4 hem altså ;)
Härlig känsla det där! ( en lång historia , kortfattat) haha

Kom hem och träffade madde en liten stund och nu tror jag att jag kommer få en god natts sömn!
Later / Vicky



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0