It's over!

Om tolv timmar sitter jag i skolan!!!
Sommarlovet är över, coh jag ligger och funderar på vad jag har gjort?
Och det har bannemig varit ett skönt sommarlov! Inge hets bara koppla av utomlands! Har varit borta från livet och inte tänkt så värst mycket på allt viktiga!
Men n är det över! Välkommen tillbaka till ditt liv!

Idag har jag iafall profiter( kommer inte på fad det heter på svenska) av dagen !
Vaknade relativt tidigt, som vanligt! Fixade lite små grejs, åt god ost och skinkpaj, maid a la moi :D
Sedan var det att åka ner till västerrängen och dansa med erica! DET VAR SJUKT KUL!!!!! Satte på hög musiik och bara dans loss!ingen som kunde se vad man gjorde ingen som  brydde sig! Helt underbart! Love it!
Kanske kommer upp en eller två videosar, med bara ja vad sa man kalla det improvisation?? hahahahha
Men får se hur mycket jag vill skämma ut mig ;) haha
Blir kanske nån dag när jag har tråkigt!
Men just nu är det sängen som kallar eftersom man ska upp 7 imorgon!
Natti! / Vicky

Återföeningen med min underbara klass blir höjdpungten för morgondagen!


Jag just nu! hahah
Känns riktigt skönt att vara nydushad och ha på sig nytvättad t - shirt!
Det ända som skulle kunna bli bättre är nybäddad säng! Men det får bli någon annan dag XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0