Mina ben gör ont!

Träningen börar sätta sina spår på kroppen!
Har redan träningverk i magen från moderna passet imorse, och mina ben är döda efter att ha sprungit 2,4km XD Inte för att det är speciellt långt, men man har ju cyklat till och från tåget haft danslektion och sprungit! Och snart ska jag ner och ha en till dansträning! Bara att nu är det jag och erica som bestämmer ! hahaha
Det ska bli kul! Får hoppas på att dem gillar min koreografi! =)
Fick höra en bra medning av broder i lördags! " Det spelar ingen roll vad du äter, för allt du äter behöver du! Eftersom du tränar mycket! och varje gång man tänker lite fel så kommer den meningen upp och det känns mycket bättre! Vet inte riktigt om det är helt sant, men jaja !!
haha
Nu ska jag göra iårdning mitt skrivbord som jag fick sålt på blocket igår! (Y)
Känns riktigt skönt att få lite pengar för gamla saker :P

Nu ska jag trycka i mig en dekatoboll och hitta på nåt kul!
byebye

ca 1 och ett halft år gamal bild :P
Har man förendrats mycket??

Kommentarer
Postat av: Thessan

Jag tyckte vi var bra springpartners iaf ^^

2010-08-30 @ 21:08:56
URL: http://freakinhilarious.blogg.se/
Postat av: ellinor

åh så söööt :D

2010-08-30 @ 21:58:45
Postat av: Vishy!!

hihi :D

Ja det tycker jag med!! :D

2010-08-31 @ 21:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0