Tillbaka till verkligheten!

Ja då var man hemma igen då! Har inte o´rkat ta mig tiden att skriva, men nu är det väl dax!
Har haft det för jävla bra i Spanien! Stranden + sallad+härliga människor varje dag i två veckor! Det kan ju nästan inte bli bättre. OCH JAG VIL TILLBAKA!!!Saknar mina underbara kusiner, och när man är där så är det inte det vanliga livet som rullar utan man kopplar bort allt och tänker bara på nuet! Helt underbart!
Var även en dag i  barcelona, vilket var sjukt kul! schoppade lite hårgrejor och ett par skor! :P gick i någon park och svettades apa XD

Och nu är det tillbaka till verkligheten! Måste tänka på allt!
Om mindre än en vecka börjar skolan och jag kommer ha fullt upp!
6 danslektioner i veckan + tre gymnastik träningar! Plugga och sena dagar! Vart tog mina kompisars tid vägen??

måste säga att det blev hårdstart på träningfronten också!
Åkte direkt från flygplatsen till gympan. Tog två danslektioner på bounce summercamp igår, och idag blev det en dansklass och gympa!+ en timmas fristående!
Får se om det kanske blir någon timma fristående imorgon eller om jag kanske borde vila? Med tanke på attt man inte har tränat nåt under sommarlovet!
Ne nu ska det inte bli et för lång inlägg för då blir det alltid tråkigt att läsa! XD
 Fortsätter istället med lite bilder! :)



Mina bilder laggar så det får bli en annan gång!
Later/ Vicky

Kommentarer
Postat av: Libanfrida

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2011-04-20 @ 07:50:02
URL: http://libanfrida.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0