Im keeping it to myself!

Godkvällens!
Trött tjej = jag!
Sitter i sofffan och funderar och har lite ångest!
Funderar på hur jag ska göra pappas födelsedagspresent! Tänkte nämligen scrappa en bio - check! Att han och jag ska gå på bio altså! Känns som att det är en bra idee, eftersom jag inte träffar honom lika mycket som jag sklle vilja! Saknar honom! Ibland önskar man verkligen att allt var som förut! Men men inte så mycket att göra åt!
På lördag fyler han år, så då vill jag göra honom glad! Hoppas han blir det :P haha
Vad jag har tankarna åt nu ska jag alldeles strax gå och skriva ner i min riktiga dagbok som jag haft sedan jag var liten, och som ingen annan kommer åt! Har bestämt mig att jag ska försöka hålla mina ångest känslor för mig själv!

Imorgon är det dax för schow! Ska ha en stor schow för de nya ettorna! Ska bli kul! :P
Kommer dock bli en lång dag! 9-4 med dans.. sedan har vi någon skolfest till nio, får se om det blir att stanna kvar! För det känns rätt lockande att åka hem och sova! Men kul att hittta på nåt ändå.. hmm får se vad det blir :P
Nu blir det snart sängen eftersom man ska upp sex igen :P
Natti/ Vicky¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0