You will still be here tomorrow, but your dreams may not.

Äntligen! Vicky har kommit hem! Hon har varit saknad, jag har inte träffat bruden sen innan jag åkte till Danmark. Och det var i början av juli, vi har alltså inte träffats på över en månad. Men men det är glömt nu, för nu är hon ju back! Och jag är back, tillbaka till verkligheten så att säga. På gott och ont!

Hon är dock inte back on track på bloggen ännu så därför får man väl ta saken i egna händer och fixa ett inlägg. Förhoppningsvis inspirerar det damen till att kirra ett inlägg om hur livet lekt i Spanien. För livet äger utomlands. Det är då allt är som bäst. Schteek på hög nivå liksom. Och bruden är bruuuuuuuun! :D

Idag har vi hunnit hänga på fotbollsmatch faktiskt! Typ den första jag sett hela i mitt liv. Och hänga med vänner gör vi stor tummen upp för (Y)

Vicky är uttråkad så det är dags att avsluta det här. Puss Jenny


I Italien leker livet som allra mest. Tillsammans med massa av de bästa. Hjärta er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0