Dance all night long!

OJOJOJ! ska se tilla att få ett inlägg..
Dem senaste dagarna har varit sjukt bra! Har umgåtts med klassen det mesta,repat och haft show!! Min klass är så jäkla underbar och alla Dans och Musikal på kulturama <3<3
Hade julshow både igår och idag.. och jag skulle kunna göra det en vecka till!! Såå himla kull!!!!!
Nu sitter jag i soffan och funderar på att gå och lägga mig, funderar på hur jag ska göra imorgon på min födelsendag!! :D D hihi Får väl se hur det blir.. Släkten kommer iaf klockan ett.. matilda kommer också. Sedan blir det förmodligen middag med några stycken från klassen! :D Hoppas på¨att vi hittar på nåt kul :D
Känns inte som  att man fyller år imorgon, det är ju inte en så viktig siffra men det låter iaf bättre än 16 :P haha
Aaa nu är det bara någon minut kvar!! :P hihi (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0