Let me do it again!

Nu är denna fullspäckade vecka över! Vad ska man då nu göra?? Bara en gympa träning och ingen dans... Då blir det att annvända min fina present nämligen en veckas kort på sats! :) haha
Måste även se till att packa och jaa, bara njuta av den sista månaden för år 2010!
Måste säga att jag är supernöjd med min födelsedag och alla fina presenter jag fått! :)
Nu längtar ag bara till frankrike. Få träffa mina kusiner och hålla morfar sällskap! Kommer dock inte bli en vanlig jul i år, det är ju alltid mormor som står för julmiddagen!... Saknad....

Imorgon blir det iaf luciatåg och pepparkakshus!
ching!

Så sjukt kul!!

Kommentarer
Postat av: ellinor

har ni riktiga mikrofoner på er?? :)

2010-12-14 @ 21:37:44
Postat av: Linda

PUSS PÅ DIG :D

jag kan ju säga till ellinor att nej det har vi inte vi har topps! hAHAHAHAHA

2010-12-15 @ 13:14:44
URL: http://lidl.bubbleroom.se
Postat av: ellinor

hahahah de gör er ju bara ännu sötare!!!

2010-12-15 @ 17:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0