På söndag kommer jag till dig!

hejhå i stugan!
sitter i soffan och degar fast jag egentligen borde packa! Har bara morgondagen på mig innan vi åker och då ska jag göra masa annat! Blir nog att åka utan bagage?? haha eller inte.. Morgondagensplaner är att gå på afrodans, fira "jul" hos pappa, packa, göra klart massa i köket, fira "jul" hemma och vara upe till klockan 2! Troa att det är då vi åker... ag kommer att vara sååå död!! haha XD
Idag inhandlade jag de sista julklapparna (som måste vara klara innan jul) Sedan blev det en sväng på sats i sollentuna med mamma. Zuma blev det och måste säga att det var riktigt kul! Man känner verkligen att man jobbar när man går därifrån genomblöt! Hoppas på samma resultat imorgon:D haha
Nu är jag bara så ***** död så funderar på att hoppa ner i sängen :)
Bara en natt kvar nu innan det blir Frankrike! Kommer att bli både skönt, roligt och jobbigt! Kommer nog bli en ganska tårfylld jul!
Jute fick en underbart fin present av matilda och elvira idag! :D Ett tampongträd! hahahahahha
Har tyvärr ingen bild efterssom jag åt up ganska mycket av jorden och den har dinglat runt i en påse hela dagen! Men från början var den väldigt elegant! :D


PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0