10:

Har percis ätat lunch:O Ganska tidigt tycker jag, men när ska man annars hinna äta om man måste gå hvart i 11 XD
Tänkte åka ner och kolla om man kan yckas få ett sommarjobb, på samma ställe som jag jobba förra året.. man vill ju inte vara helt pank i sommar..

Efter skolan tänkte jag stanna kvar ett tag i stan, mste hitta precent till kusin som fyller 17 nästa vecka.. Vad ska man köpa??
Tänkte även försöka hitta mig en nät eller spetströjja och en bystier eller hur det stavas:P

En liten bild från dagens lunch XD

Kyckling sallad, med äggröra,tomat,majs, salld, och kyckling så klart!
och så får man inte glömma hallonvinäger;) mumma!
Ha en underbar fredag, så skriver jag väl antagligen ikväll;)
Puss/ V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0