21:

Sitter i soffan och försöker tränga bort värken i benen.. Jag hatar mina ben och min rygg!!
Har precis käkat risifrutti och tänkte g¨å och borsta tänderna så att man inte blir sugen på nåt mer:P
Dagaen har väl varit rätt najs:P Fick en uppgift i samhällskunskap som jag måste göra över lovet så att jag sliper göra den sen.. vilket är lite mindre najs, och dess utom ska den vara på 5 sidor-.-
Hoppas at det finns något roligt att hitta på i helgen..

Gick aldrig på auditoion föresten, om man kom med skulle det vara träning tisdag torsdag, vilket är de dagar jag har gympastik... Det ska alltid krocka:/ dess utom var det i Huddinge så det skulle  knappt ha gott.. Hoppas det kommer fler chanser.

Ha en trevlig kväll puss vicky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0