Bästa dagen på länge!

Har haft en underbar dag. Har hunnit med så otroligt mycket och jag har varit glad hela dagen. Har varit omringad av människor man älskar. Som sagt så har jag hunnit med det mesta, hann baka 40 semlor, började och skrev klart svenska arbetet, träffade pappa, åt middag hos marias familj och tränade järnet.
Ja nu paratar jag om dagens träning som var som pricken över i. Allt var så kul och gick så himla bra. uppvärmningen blev fristående där vi fick leka apor och arabiska.. Sedan blev det at leka på tamling då jag klara 4 volter på rad och körde hekskruv in och klara det:D
Sedan körde jag och fia rondat flickis salto själva på airtracket, ETT UNDER!!!! hahaha
Väldigt lyckad träning som gjorde mig så GLAD!!!:D
Och nu när jag tänker på det så kommmer morgondagen inte bli så pjåkig heller, jag har modernt istälet för baletten:D underbart!
Och i morgon så börjar jag mitt nya ja vad jag nu ska kalla det? Ska minka på allt äckliga intag, försöka orka springa i allafall en gång i veckan. Köra situps varje dag och inte äta lagom portioner=)
Ne nu måste jag kolla till om fågeln som katten tog in tidigare idag-.-










Människor man älskar!!!
(ville ha en bild på klassen men hade ingen)
Finns fle fast man orkar inte leta foton på alla...
/ Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0