Blablabla...

Nu är man hemkommen från Matilda, eller i försig det var ett tag sen men i allafall.. Hatar sl även idag, fick vända ute i snöstormen på både tunndelbana och pendeltåg Morrr....
Filmen igår var väl helt ok. Inte bästa film man sett, den var ganska konstik hur dem valt att lägga upp den, men men.. Nu har jag precis diskat och väntar på att matilda ska komma hit och äta,plugga och kolla på melodifestivalen XD Det blir nog kladdkaksbak ocså som man sen kommer må dåligt över i morgon... Men jag kan verkligen inte hålla mig borta, det är helt sjukt!!!! Men man får väl ta och träna skiten nur sig sen, när det blir vår blire och springa många rundor....
Nu ska jag gå och skriva i min dagbok om hur jävla bra man mår efter all mat och skit man proppar i sig, så att ni slipper ;)
Ha en underbar kväll / Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0