Dagens höjdpunkt!

Kom hem från Sara för ett tag sedan, och jävlar vad lång tid det tog att åka hem. Satt på tåget i 1h10min.. drygt.... Men jag kom hem tillslut.
Vi hade det väldigt mysigt, tacosen var sheta good, och filmen vi kolla på var också bra.
Sen när man kom hem var det väl inte lika kul att kolla sig i spegeln, efter all mat och allt godis som samlas så fint... men men det får man kötta bort en annan gång..
Nu måste man börja tagga för imorgon!!! Och det gör jag med en god natts sömn..
God natt/ Vicky

Lite bilder från kvällen:D Matilda saknas dock eftersom hon kom lite senare:P

Saras coola vardagsrum, med coola oss i :P

..

Och en liten gympa bild XD Enda bilden jag hade på datorn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0