Fredaaaaaag!

Ännu en Fredag avklarad, och det har väl varit hyfsat bra:D Gick bra på alla lektioner faktiskt och jag gjorde faktiskt mycket:D På idrotten blev det spökboll, och jag måste bara säga att det är så jävla kul att ha idrott med min klass..Det går faan inte att hamna i en bättre klass:O
Efter skolan blev det å kika i lite affärer, och jag fick med mig en t-shirt och en skjorta hem.. Finfint:D
Nu har jag precis stoppat i efterrätten i ugnen, det blev hallon,jordgubbar och blåbär med lite riven vitchoklad på. Efterssom jag ska försöka vara nyttig så körde jag på frukt! Gottgott!

Imorgon blire att åka till Täby och scrappa med mamsen och andra people i ca 6 timmar, sedan bär det av till simhallen där vi ska äta thaimat, med massa andra people..
Kommer bilder på efterrätten och kläderna snart ;)
/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0