Hemma igen..

Då blev det att stanna hemma idag igen, man orkar inte stå och vänta på tåg och ersättningsbussar i hundra år när det är hundra grader kallt. Dess utom hade jag bara två lektioner idag, och matte kan man plugga hemma..

Igårkväll var väldigt trevligt, erica följde med ochså så vi ade väldigt kul. Hann  göra en LO och två sidor i Londonalbumet.
Var hos kiropraktorn igår och det blev tydligen en helrenovering. Mycket satt snett och sen var jag tydligen as stel XD
Hade ont i nacken och ryggen hela dagen-.- Och har fortfarande ont i ryggen.. Men det blir återbeök nästa vecka:(

Nu behöver jag lite tips för att jjag ska kunna göra bloggen lite intressantare.. Lite hjälp tack?
Och sen kom jag på en liten idee.. Men jag vet inte om jag skulle passa i det:P
Svarta slingor vad tycker ni om det??

Lägger upp lite bilder från förra helgens LO och gårdagens:P

Vid snörena som sticker ut kan man dra ut små lappar..
Första lappen; You always look away from your problems..
Andra lappen; But in the end you always have to face the facts.





Juste jag kom på idag blire herren på teppan i snön som upvärmning på träningen (H)
Ha det bra / Vicky


Kommentarer
Postat av: HERREN PÅ TÄPPAN

typ glöm att du vinner :D jensen är bäst, ingen protest! hihihihihi :D och nu ska jag leta fram mina täckisar och ladda med lite mat! ;) see you soon!

2010-02-23 @ 17:52:43
Postat av: THE WINNER!!

Jag vann ju lätt:D Kul var det iaf;)

2010-02-23 @ 21:34:13
Postat av: sofia

jag tycker din blogg redan är jättebra! :D och nej inte färga svarta slingor!! men pröva färga hel chokladbrunt!! fan att jag missade härren på täppan...

2010-02-24 @ 16:23:24
URL: http://noonelikeus.webblogg.se/
Postat av: Vicky

hahha okej:P

Ja jag funderade på det också men det blir så tråkigt och fettigt XD

Ja det var as kul!!! Du låg ju o sov din lilla skit:Och

2010-02-24 @ 17:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0