Out of energy..

Har precis kommit hem från simhallen. Det var helt ok faktiskt, god mat, massa goda frukter, bubbelpol och bad.
Nu är jag skit trött efter allt badandet och eftersomjag har setat och konsentrerat mig hela dagen på scrapbooking. Lyckades hinna göra 2 LO (Layouter) och två sidor i mitt Londonalbum så jag är nöjd med dagen.
Läggger ut bilder på grejerna sen när jag tagit dom..
Nu när jag kom hem blev det direkt ner i sängen, så himla skönt.  Fast det blir lite mindre kul snart när jas ska skriva klart min Svenska -.-
Men jag har faktiskt upptäkt at man får mycket mer gjort när man ligger i sängen och pluggar:O Fyndigt fyndigt.
Imorgon blire att åka till Papsen och baka semlor.eftersom jag har typ 20st att göra tills på tisdag..
Men nu blire å plugga lite Svenska och matte... puss/ Vicky

Får bli en bild på sexiga Matilda som lever livet på lagerhouse XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0