Semelbakning...

Har precis bakat klart semlor..:P Har inte smakat på dem än men jag hoppas de blev goda.. men man vet ju aldrig när man aldrig har bakat såna förut. Och sen så vet jag inte vad jag gjorde fel men det stod i receptet att man skulle få mellan 16-20st och jag fick bara 6 XD

Nu blire nog att plugga, vilket jag absolut inte har lust med!! Orkar verkligen inte, men ändå så måste man thats sucks!!!

Har även varit och dansat i stan idag med matilda och massa andra randoms..
Hade samling och genomgång vvid något torg, sedan skulle vi låtsas  se ut som vanligt folk nere vi åhlens övergångsställe... desan sattes musik i gång, hans som sitter u juryn i let's dans börjar dansa och alla andra hängde på.. as coolt 8D Alla som satt i bilarna och fick stanna blev helt chockade XD hahaha
Kul var det i allafall.... och as kallt!!!!

Nu tänkte jag ta en semla och plugga lite, ha de bra puss
/ Vicky

Bakning på g..

Ser goda ut iaf:D

Kommentarer
Postat av: Gunnaragathe

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-02-16 @ 10:38:45
URL: http://gunnaragathe.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0