shalalalala...

Sitter nu hemma och kollar på hockey, GO SVERIGE!!!!!!!
Allt 0ch alla säger att man borde hålla sig inne ich stanna hemma idag. Så jag lyder dem, man vill ju inte komma fram när man slutar, då är det ju inte dågon idee att åka. Och dess utom vill man inte stå i -23 och vänta på tåg och tunnelbanaor som aldrig kommer komma. Så det blir ingen skola för min del i dag.. Jag som hade två danslektioner idag :/ Och ut och springa orkar man inte heller när det är såhär kallt...
Så jag tänkte försöka hitta på massa pyssel idag... vi får väl se vart det leder:P
Ikväll ska jag även på scrapkväll i uppandsväsby, så det blir mycket pyssel.. ME LIKY!!!
Puss/ Vicky

Coola jag och gympajenny:D

Och nu eftersom jag är hemma blire att akta sig för sötsuget!!!!! Nu jävlar måste jag klara det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0